„თელასი“ სემეკი-ს პროექტს შეუერთდა, რის ფარგლებშიც ახალი მომსახურება დაინერგა

564

ენერგეტიკის და წყალმომარაგების სექტორებში მომხმარებლებისთვის მაღალი სტანდარტის მომსახურების შეთავაზების მიზნით კომპანია „თელასი“ ენერგეტიკის და წყალმომარაგების მარეგულირებელი ეროვნული კომისიის პროექტს შეუერთდა. “თელასის” ინფორმაციით, პროექტის ფარგლებში დაინერგა ახალი მომსახურება, რომლის მეშვეობით მომხმარებელს შეუძლია მობილურ ტელეფონზე აკრიფოს *303# და გაიგოს ელექტროენერგიის, ბუნებრივი გაზისა და სასმელი წყლის სექტორებში მისთვის საინტერესო ინფორმაცია. მომსახურებით სარგებლობა უფასოა.

პროექტის განსახორციელებლად სს „თელასი“ მიაწვდის მარეგულირებელ კომისიას და მობილური კავშირის ოპერატორებს შესაბამის საინფორმაციო ბაზას.

“ახალი მომსახურების მეშვეობით მომხმარებელს შეუძლია: გაიგოს მიმდინარე ბალანსი და მოითხოვოს ელექტრონული ქვითარი; გაიგოს ელექტროენერგიის/სასმელი წყლის/ბუნებრივი გაზის ქსელში გეგმური/არაგეგმური წყვეტის შესახებ ინფორმაცია და მომარაგების აღდგენის დრო; დააფიქსიროს მომარაგების წყვეტა, ოპერატიულად რეაგირებისთვის; მოთხოვნის შემთხვევაში, გაუგზავნოს კომუნალურ საწარმოს მრიცხველის ჩვენება; დაარეგისტრიროს მისი მობილურის ნომერი სასურველ აბონენტზე; შეამოწმოს აბონენტზე უკვე რეგისტრირებული ტელეფონის ნომრები და იქვე წაშალოს არასასურველი. გაიგოს საწარმოს მისამართი და ცხელი ხაზის ნომერი. პროექტის მიზანია კომუნალურ მომსახურებებთან დაკავშირებული მნიშვნელოვანი ინფორმაციის მიღების გამარტივება. პროექტი განხორციელდა საქართველოს ენერგეტიკისა და წყალმომარაგების მარეგულირებელი ეროვნული კომისიის (სემეკ) ინიციატივით, სს „თელასი“-ს, სხვა კომუნალური მომსახურების კომპანიების და მობილური ოპერატორების ერთობლივი ძალისხმევით”,-აღნიშნულია “თელასის” მიერ გავრცელებულ ინფორმაციაში.