თბილისის საკრებულოს კომისიის სხდომაზე საათობრივი პარკირების საკითზე იკამათეს

წინა სტატია

თბილისის საკრებულოს ტრანსპორტის კომისია კოტე აფხაზის ქუჩაზე პარკირების საფასურის ოდენობის დადგენის საკითხზე მსჯელობს. სხდომას კომისიის თავმჯდომარე თედო ისაკაძე ხელმძღვანელობს. საკითხის განხილვაში თბილისის საკრებულოს თავმჯდომარე გიორგი ტყემალაძე, მერის მოადგილე ირაკლი ხმალაძე, ტრანსპორტის საქალაქო სამსახურის უფროსი მამუკა მუმლაძე და სხვა პირები მონაწილეობენ. ინფორმაციას ინტერპრესნიუსი ავრცელებს.

საკითხის განხილვას კამათი მოჰყვა.

თბილისის საკრებულოს ფრაქცია “ნაციონალური მოძრაობის“ თავმჯდომარემ ირაკლი ნადირაძემ აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით უარყოფითი პოზიცია დააფიქსირა და განაცხადა, რომ აღნიშნულ ქუჩაზე პარკირების საფასურის შემოღება მოსახლეობას ტვირთად დააწვება.

თბილისის მერიის მოადგილის ირაკლი ხმალაძის თქმით კი, აღნიშნული გადაწყვეტილება ქალაქში სატრანსპორტო ნაკადების მართვას ემსახურება. კერძოდ, ავტომანქანების რაოდენობის შემცირებას და საზოგადოებრივი ტრანსპორტის განვითარებას. მისივე განმარტებით, განვითარებულმა ქალაქებმა სწორედ ასეთი მოდელები გამოიყენა, რათა დაარეგულიროს ავტომანქანების რაოდენობა. ხმალაძის განმარტებით, საათობრივი ტარიფი 3 ლარზე მეტი არ უნდა იყოს, თუმცა მისი ოდენობის განსაზღვრაში არასამთავრობო ორგანიზაციებიც იქნებიან ჩართული. ირაკლი ხმალაძემ ასევე აღნიშნა, რომ ტარიფი ინდივიდუალურია და მისი გამოანგარიშება ქუჩის სპეციფიკის გათვალისწინებით მოხდება.

“მოდით, ტარიფის ოდენობა იყოს ცოტა, რათა მძღოლმა ფულის გადახდა შეძლოს, მართებული არ არის. აღნიშნული მოდელის შემოღების მიზანი არ არის მარტო თანხის მოკრება, არამედ ავტომანქანების რაოდენობის დარეგულირება”, – განაცხადა ხმალაძემ.

შეგახსენებთ, რომ დედაქალაქში პარკირებაზე საათობრივი გადასახადი, თავდაპირველად კოტე აფხაზისა (ლესელიძის) და მის მიმდებარე ქუჩებზე 1-ელი ივლისიდან დაწესდება. ამასთან, კოტე აფხაზის ქუჩაზე ტაქსებისთვის უფასო საპარკინგე ადგილები განისაზღვრება.

თბილისის ვიცემერის ირაკლი ხმალაძის ინიციატივით, პარკირების ზონალური საფასური, სავარაუდოდ, 50 თეთრიდან განისაზღვრება.

ამასთან, თბილისის მერის კახა კალაძის თქმით, მძღოლებს ავტომანქანის უფასოდ პარკირება დღეში 4-ჯერ, 15-15 წუთით შეეძლებათ.

პარკირების საათობრვ გადასახადს ელექტრომობილების მფლობელები და შშმ პირები არ გადაიხდიან. ხოლო, სამუშაო ოფისებთან მანქანების გაჩერებაზე პარკირების საფასური საათობრივად განისაზღვრება.

“პარკირებაზე გადახდის საათობრივი სისტემის შემოღების მიზანი არის არა ის, რომ პარკინგის სისტემა კომფორტული გახდეს, მისი მიზანია, რომ გაიძულოთ გადახვიდეთ საზოგადოებრივ ტრანსპორტზე”, – ამბობს თბილისის ვიცემერი.

ის პირები კი, რომლებსაც პარკირების გადასახადი წლის ბოლომდე გადახდილი აქვთ, ზონალური პარკირების ადგილებში დამატებით საფასურს მაინც გადაიხდიან.

ასევე, ცნობილია, რომ საკრებულოს ოპოზიციონერი დეპუტატები ზონალური საპარკინგე სივრცეების შემოღებას მხარს არ დაუჭერენ.

მსგავსი სიახლეები
წინა სტატია ტაქსის ნებართვის 23 ათასზე მეტი მფლობელიდან 71 ქალია. ტრანსპორტის საქალაქო სამსახურის უფროსის, მამუკა მუმლაძის განცხადებით,
წინა სტატია ბათუმის მერია, ქალაქში ავტომობილების მოძრაობის განტვირთვისთვის, პარკირების ახალ სისტემაზე გადადის. ბათუმის საქალაქო ტრანსპორტის სამსახურის უფროსი
ბათუმის მერია, ქალაქში ავტომობილების მოძრაობის განტვირთვისთვის, პარკირების ახალ სისტემაზე გადადის. ინფორმაციას აჭარის ტელევიზია ავრცელებს. ბათუმის
თბილისს შესაძლოა, რამდეიმე ახალი Bus Lane დაემატოს, - ამის შესახებ პირველ არხს დედაქალაქის ტრანსპორტის საქალაქო
თბილისის მერის დავალებით, ტრანსპორტის საქალაქო სამსახურის მობილურმა ჯგუფებმა მიკროავტობუსებში კონდიცირების მონიტორინგის მიზნით უკვე 35 მარშრუტი
თბილისი  რუსთავს, შესაძლოა, მიწისზედა მეტროს ან ტრამვაის საშუალებით დაუკავშირდეს. ამის შესახებ, მერიის დედაქალაქის ტრანსპორტის საქალაქო
წინა სტატია თბილისის მერი კახა კალაძე ზონალურ პარკირებასთან დაკავშირებით საზოგადოებაში გაჩენილ კითხვებს სოციალური ქსელის საშუალებით
ის პირები, რომლებსაც პარკირების გადასახადი წლის ბოლომდე გადახდილი აქვთ, ზონალური პარკირების ადგილებში დამატებით საფასურს მაინც
წინა სტატია თბილისის საკრებულოს ფრაქცია "ნაციონალური მოძრაობის“ წევრის ლევან ხაბეიშვილის განცხადებით, დედაქალაქის მერმა კახა კალაძემ პარკირებასთან დაკავშირებით
წინა სტატია საცხოვრებელთან უფასო პარკირებისთვის მეპატრონის მიერ სისტემაში ავტომანქანის სახელმწიფო ნომრის მითითება იქნება აუცილებელი, -
წინა სტატია სტატიის გაგრძელება პარკირების საფასურის აზრი ის არის, რომ შემცირდეს მანქანების მოხმარება, - განაცხადა
წინა სტატია სტატიის გაგრძელება თბილისის მერმა კახა კალაძემ დედაქალაქის მთავრობის სხდომაზე განაცხადა, რომ პარკირების საათობრივი საფასური
სტატიის გაგრძელება თბილისის მერმა კახა კალაძემ დედაქალაქის მთავრობის სხდომაზე განაცხადა, რომ თბილისში პარკინზე საათობრივი გადასახადი, თავდაპირველად
წინა სტატია დროებითი კომისიის მიერ შეთავაზებული პარკირების ფასები "თაუნ პარკისთვის“ მისაღებია. კომპანიის მენეჯერის ბაჩუკი ყურაშვილის
%d bloggers like this: